Aster a Phoenix znovu na jedné (filmové) lodi … a znovu (kvalitativní) požár na palubě. Dobrou zprávou je, že oproti předchozímu (nudnému a únavnému) mistrovu kousku je nejnovější Asterův počin o půl hodiny kratší, děj filmu dává (víceméně) smysl a Phoenix opět dokazuje, že je naprostým hereckým chameleónem, schopným podat přesvědčivý výkon v jakékoliv roli. Špatnou zprávou je, že Pascal, Stone a Bulter jsou ve filmu pouze do počtu a vedle zmateného narativu tentokrát nedokáže zaujmout ani audiovizuál (kamera v pár scénách předvede zajímavý pohyb v prostoru s nepatrným náznakem atmosféry, která ovšem skončí stejně rychle, jako začala).

Trailer to jako obvykle vykreslil v mnohem zářivějších barvách, než v jakých se prezentuje samotný film. Mohla to být satira na konto všemožných konspiračních teorií a komplikovaného průběhu pandemické situace. Mohlo to být drama o policejním/sexuálním násilí a rasové diskriminaci. Dokonce to mohla být komedie o lokálních volbách v jakémsi zapadákově a politických manipulacích. Také to mohla být psychologická studie o nefunkčním partnerském vztahu. Případně krimi thriller (s prvky moderního westernu) o spáchaném zločinu a jeho vyšetřování ve stylu produkce Coenů. Aster se bohužel rozhodl, že to bude všechno z toho a výsledek podle toho taky vypadá.

Respektive hodinu a půl nahazuje jedno provokativní/rezonující téma za druhým, aniž by se mu na dostatečném prostoru věnoval a hlavně bylo jasné, k čemu to celé vlastně směřuje (a to vedle zmíněných motivů jsou ve hře ještě negativní dopady sociálních médií, nástup kryptoměn, nerovný boj obyvatel proti všemocné korporaci, samozvaní proroci a spirituální kulty a pár dalších věcí), aby následně razantně přehodil výhybku a začal vyprávět v podstatě úplně jinou historku ala Falling Down (radikální změna chování hlavní postavy v poslední hodině není podpořena žádným charakterovým vývojem v průběhu dosavadního děje, prostě k tomu najednou dojde a hotovo), která se ve finále zvrhne v absurdní divadlo vykrádající konec First Blood. Aster s každý dalším filmem působí, že se jako tvůrce vyčerpal.