Lola běží o život. Totiž Kirby jezdí o barák:-). Po skoro třiceti letech od Tykwerova hitu je hra pořád stejná, byť konkrétní aktéři, příčina a potřebná suma se v čase mění. Na rozdíl od zmíněné žánrové klasiky Caron bohužel nepředvedl kdovíjak oslnivou stíhací jízdu, byť si vedle divácky vděčného krimi thrilleru vypomohl i psychologickým dramatem a nepostradatelným kritickým komentářem na konto neutěšených sociálních poměrů v zemi neomezených možností.
V předloze to pravděpodobně funguje o poznání lépe, protože příběhovou linku i postavy stran jejich myšlenkových pochodů a následných (navenek častokrát nelogicky působících) rozhodnutí lze v knize rozebrat do sebemenších detailů, na což ve filmu není prostor, ale klasickou historku o zoufalém shánění balíku peněz a závodě s časem se Caronovi nepodařilo převést do nějaké strhující (po stránce audiovizuálu) nebo alespoň podnětné (po stránce narativu) podívané.
Hlavní postavě se v průběhu děje nestane nic emocionálně/dramaticky zásadního, při čem by si sáhla na dno svých psychických/fyzických sil, s postupující stopáží narůstající časový tlak Caron nedokáže patřičně prodat (kdyby ve filmu nebyly časové mezititulky, tak by to vyšlo úplně nastejno), potenciálně zajímavé vedlejší linky (traumatické dospívání a toxické vztahy s matkou a „přítelem“) jsou jen zběžně naznačeny a závěrečná slovní výměna a její vyústění asi měly působit katarzně, ale jen podtrhují podivné chování postav. Naštěstí pro Carona zmíněné neduhy do značné míry vynahrazuje slušně hrající casting v čele s Kirby, která svým uvěřitelným výkonem dokáže přebít jisté slabiny na papíře.