Po několika nepříliš přesvědčivých adaptacích v řadě konečně zase pro změnu povedená kingovka. Trailery slibovaly poctivou dávku napětí a strachu a pozitivní testovačky, na základě kterých film namísto na stream putoval do kin, dávaly naději na dobrou žánrovku, což se nakonec podařilo. Na ty nejlepší zástupce hororového žánru to stran koncentrace napětí a hrůzy samozřejmě nemá, ale hned několik kladů by se tady našlo.

Pochvala za výběr méně známé mistrovy předlohy, která se celovečerní adaptace do této doby nedočkala. Nedržet se doslovně předlohy a zpracovat příběh z trochu jiného pohledu zaměřením se na rodinu doktora a nikoliv pacienta je fajn nápad. Palec nahoru také za nepoužití “šokující” pointy z povídky, která by v tomto pojetí nedávala moc smysl. Savage se po dějové stránce s ničím moc nezdržuje a jde rovnou na věc, díky čemuž se neplýtvá se stopáží více, než by bylo záhodno a taktéž tempo se drží na solidní úrovni. Škoda, že na stylové hrátky s kamerou, jako je v traileru prezentovaná scéna pohledu pod postel, moc nedojde, ale přesto se Savageovi za pomocí kamery, hudby a střihu daří budovat pěknou atmosféru. Nepostradatelné lekačky jsou funkční a finálová potyčka s paranormálním squatterem ve sklepě pak svým podáním a náladou dokonce lehce připomene pecky od Wana.

Podobných historek s bubákem v baráku, pořádajícím eliminační párty pro jeho obyvatele, už tady bylo nepočítaně a tahle sice ničím výjimečným z řady nevystupuje, ale Savage předvádí slušné řemeslo, což na spokojený divácký zážitek stačí. Celkově jedna z těch lepších kingovek a příjemná žánrovka, která si na nic nehraje, ale to, co dělá, dělá dobře.